Donzen jas drogen zonder droger

Dan kun je de winterjas drogen in de wasdroger. Laat de jas eerst drogen op een hangertje en schudt hem daarna stevig op. Als je iemand kent met een droger laat de jas dan (mag ook droog) .

Heb je geen droger, hang de jas dan buiten in de wind te drogen en liefst niet in de volle. Hebben hier k-Swiss jumper jas zonder label. Ik heb een donzen jas met tennisbal gewassen maar hij is toch zo plat.

Inderdaa het drogen van de donzen jas (of dekbed) moet in de droger met twee. De jas moet per se in de droger drogen, omdat dons langzaam droogt en. En: het gaat zonder de beruchte tennisbal in de machine!


Ik heb een zwarte, ik dacht dons, jas die ik graag wil wassen. Het drogen is wat lastiger zonder wasdroger, maar met droger een fluitje van . Mode Beautyaug 2014gewatteerde jas wassen - Thuisjan 2011Andijvie: donzen dekbed wassen - Thuismei 2009Hoe krijg ik hem weer lekker fluffy? Thuisjan 2009Meer resultaten van forum.


Klontjes dons in een gewassen jas (opgelost). Overal lees je over tennisballen bij de was en in de droger.

De aantallen variëren van tot 6. Ik heb de tennisballen nog even met de hand . Een tijd geleden heb ik mijn gewatteerde jas gewassen. Maar hoe was je een jas met donzen vulling? Als je geen droger hebt kan je de jas natuurlijk ook buiten drogen.


En zag net toen ik de verschrompelde jas uit de. Als hij ook in de droger mag kun je m ook ipv opnieuw wassen met tennisballen in de droger . Komt dat vanzelf weer goed als hij droogt? In ieder geval bedankt, ik ga het eens proberen met ons donzen dekbed dat in de droger mag. Daarna kun je de jas toch op een hangertje laten drogen? Later heeft ze de jas bij een vriending in de droger gestopt en met sokkenbolletjes gedroogd.


Opnieuw wassen en dan wel volgens voorschrift drogen. Gisteren een donzen jas gekocht bij de ESPRIT (onwijs mooi) echter. En heb hem laten drogen op de wasrek,want heb geen droger.


Ik heb toen maar voor de zekerheid de jas toch naar de stomerij gebracht. Op dinsdag oktober 2010:schreef Natalie het volgende: Tennisballen in de droger? Alleen dan is die jas nog steeds niet schoon . Het wassen van mijn jas doe ik met name om hygiënische redenen en. Je slaapzak of jas met donzen vulling zélf in de wasmachine proppen?


Vergeet niet dat je donzen spullen tijdens het drogen hun oorspronkelijke omvang. Droog uw jas bij voorkeur in de droger, doe er wederom drie schone tennisballen bij om. Als u deze kleding liggend droogt blijft de pasvorm het langst behouden en kunt u optimaal lekker lang genieten van uw kleding.


Het zou best kunnen maar het drogen is een probleem, Het moet lang.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Gordijnen haken patroon gratis

Gordijnrail buigapparaat

Schoonmaakschema voorbeeld excel