Tomatensoep vlekken verwijderen

Helaas is niets vervelender dan een deel van je tomatensoep dat op je kleding belandt. Gelukkig is tomatensoep vlekken verwijderen een eenvoudig klusje. Mijn dochtertje had op haar witte broek vlekken van tomatensoep.

Na het wassen zaten ze er nog steeds in ondanks alle extra maatregelen. Gister een kom tomatensoep over mijn lichtroze trui gekregen. Ik heb de trui gelijk in de was gemikt en gehoopt dat de vlekken weg waren.


Thuismei 2014Andijvie: plastic komt oranje uit vaatwasser - Thuisjuli 2011Hoe krijg je pastasaus uit een shirt?

Mode Beautyaug 2010Meer resultaten van forum. Eerste hulp bij rode vlekken - Wasmachine. Tomatensoep, aardbeien of lipstick. Gelukkig zijn ze redelijk makkelijk uit je kleding te verwijderen, als je er maar snel bij bent én weet wat je . Deze tip geeft een aantal mogelijkheden om de tomatenvlekken te verwijderen.


Verwijder zoveel mogelijk van de vlek met een mes of lepel zonder de kleding te . Om oranje vlekken van tomatensoep te voorkomen moet je ervoor zorgen dat je het zo snel . Vlekken van een tomatensaus waar olie of ander vet in zit, zijn niet te verwijderen uit witte katoen. Hardnekkige vlekken uit kleding verwijderen is makkelijker gezegd dan gedaan. Libelle deelt wat trucjes zodat jij je favoriete kledingstukken kan redden. Daarna de vlek behandelen met wasbenzine en wassen volgens wasvoorschrift. Soep vlekken op de bank zijn te verwijderen door ze te behandelen met een . Heb ik net lekkere tomatensoep gemaakt, ga ik zitten voor de tv, valt m'n.


Halve kom soep over m'n kleren, echt supergrote vlekken,Vlek in linnen jurkje wil er niet uit, tips? Colbert vlekjesberichtenjuni 2005Meer resultaten van forum. Margarinevlekken kunnen we in de meeste gevallen verwijderen door ze met warm sop te behandelen. Lukt dit niet of niet helemaal, wrijf dan . Tomatensoep vlekken op je kleding? Resultaat: een mega grote inktvlek op de voorkant van het vest.


Hoi , Vlekken van tomaat zijn vaak moeilijk te verwijderen. Vlekken uit vloerbedekking verwijderen kan op de volgende manier. Je neemt een lege sproeifles (bijv van glassex) en maakt een oplossing . VoorOma's vlekkengids is de meest uitgebreide vlekkenwijzer op internet met ouderwetse vlekkenmiddeltjes en huismiddeltjes om vlekken te verwijderen.


Wat ook een goede manier is om die wijn vlekken te verwijderen is om. Vlekken op het behang' is inmiddels aanbeland bij tomatensoep. Laat de vlek drogen en gebruik een stofzuiger om hem te verwijderen.


Ik heb een aantal tomatensoep vlekken op mijn boeken. En ik vraag me eigenlijk af hoe ik die het beste kan schoonmaken ?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Gordijnen haken patroon gratis

Gordijnrail buigapparaat

Schoonmaakschema voorbeeld excel