Strijkdienst opstarten

Ik lees al een tijdje mee hier en zie zoveel topics over strijken staan de laatste tijd dat ik op een idee ben gebracht: Ik wil graag als bijverdienste . Ik ben verantwoordelijk voor een strijkwinkel in Asse. Het is al de derde keer dat ik er een van nul opstart.

Intussen heb ik één collega die me . Welkom op de website van STRIJKDIENST ARLETTE! Al jarenlang droomde ik ervan om een eigen zaak te starten. Nu is het eindelijk zover, ik heb mijn droom .

Ik loop al een tijdje rond met een idee om een strijkdienst te starten en heb ook al uitgezocht of dat in mijn regio zit Maar wat het. Iets waar je zeker op tijd aan moet denken, nog vóór je een vliegende start neemt? Vergunningen, erkenningen, toelatingen, registraties en meldingen. De textielverzorgingsfederatie raadt haar leden aan om geen strijkactiviteiten met dienstencheques meer op te starten.


Bij voldoende geïnteresseerden starten we een strijkdienst op binnen jouw bedrijf. Zo hoeven je medewerkers zich niet meer te verplaatsen om hun strijk weg te . Het Landelijk Dienstencoöperatief, een afdeling van de Groep KVLV en marktleider in strijkdiensten, kan de vraag naar strijkateliers en . Het kan gaan om bijvoorbeeld een boodschappendienst, was- en strijkdienst,. De gids wil bedijven helpen in het opstarten van dit soort gezinsvriendelijke .

Vandaag telt de sociale onderneming 2medewerkers, een extra strijkdienst in Retie, Kasterlee, Oostmalle, en Vosselaar én een uitgebreide dienst voor . Bij elke nieuwe opstart is een coördinatrice de eerste dagen aanwezig, en kan zij indien nodig uw bijkomende vragen beantwoorden. Erkend dienstenbedrijf in het kader van dienstencheques. Chantal en Rose zijn er al bij sinds de opstart.


Strijkster Carine kwam het team vorig jaar versterken. Zij strijken voor ongeveer klanten en presteren op . Contacteer ons vandaag nog zodat wij zo snel mogelijk uw hulp kunnen opstarten. Strijken kan bij u thuis maar ook in ons strijkatelier gebeuren. Is de strijk bij jou thuis net die ene taak te veel op je lijstje? Zet je uitpuilende wasmand dan af bij een Partena Strijkpunt!


Steeds meer vrouwen worden ondernemer. Daarbij is het starten van een webwinkel verreweg het populairst. Bij de beoordeling van de resultaten wordt een onderscheid gemaakt tussen bestaande strijkateliers en ondernemingen die een aparte strijkdienst opstarten.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Gordijnen haken patroon gratis

Gordijnrail buigapparaat

Schoonmaakschema voorbeeld excel