All stars verven met textielverf

Ik heb in totaal drie paar All Stars en ben groot fan van deze luchtige sneakers! Maar door de festivals zijn mijn crèmekleurige All Stars lang . Als ik een beetje rondkijk op het internet, kan het wel met textielverf in de. Haha ik wil ook m'n All Stars verven eigenlijk, wit of beige. Oude Allstars weer oplappenberichtennov 2014All Starsberichtenmaart 2013Het algemene 'DIY ideetjes' topicberichtenjan 2013allstars pimpenberichtenaug 2010Meer resultaten van forum. All Stars (het moeten dus katoen-schoenen zijn); textielverf, te koop bij o. Ik heb lage grijze all stars, maar helaas zijn ze verkleurd.


Ik heb textielverf gebruikt van Dylon, heb de All stars in een emmer gedaan en toen . Heb onder in mijn kast nog een paar oude, witte allstars liggen. Dus vroeg ik me af of ik ze misschien zou kunnen verven met textielverf ? Die verf is meestal voor katoen, en dat zijn all stars toch? Van die stofachtige in all stars model, maar dan. Nu kwam ik op het idee om ze te verven!


Weet iemand wat ik het beste kan doen? Nu heb ik verf gekocht die ik met de hand moet verven, maar dat is voor.

Missie: Pimp de All-Stars (met foto's en updates!). Customize je kledingberichtenjuli 2004Meer resultaten van forum. Kijk, ik heb een jaar geleden zandkleurige All Stars gekocht. DIY Dylon - Creatief met textielverf. Ik ben aan de slag gegaan met Dylon textielverf.


Je kan ze verven met textielverf in een badje, maar dan moet je de veters eruit halen . Ja, Dylon handwas textielverf is er zeer geschikt voor. Verven in magnetron is ideaal voor het aanbrengen van patronen op de stof. Ik vind dat de 'worn look' erg leuk kan zijn (kán zijn) bij All Stars, maar dan vooral bij de. Je kan ook heel leuk je allstars verven met textielverf.


Hoi iedereen, Ik had een paar oude all stars waar alle kleur uit weg was maar verder nog wel goed waren. Als een leuk DIY projectje heb ik . Verven van textiel met de handwas methode. Iedereen heeft wel een paar favoriete sneakers in zijn collectie. Dat paartje welke je meer draagt dan alle anderen in je kast.


Sterker nog: witte schoenen zijn enórm winter 2015! Of het nu Nikes zijn, Adidas, All Stars of Dr. Vooral in een compleet witte outfit zijn .

Reacties

Populaire posts van deze blog

Gordijnen haken patroon gratis

Gordijnrail buigapparaat

Schoonmaakschema voorbeeld excel