Mollie payments opgelicht

De rekening met de tenaamstelling “STG MOLLIE PAYMENTS” is van Stichting Mollie Payments. Wij zijn een payment service provider en handelen . Wil je meer weten over de betaling die je hebt gedaan via Mollie of Stg Mollie Payments?

Dan kun je gebruikmaken van de zoekfunctie op deze pagina om de . Er zijn 4klachten gemeld over MOLLIE BV op Klacht. Alle gelden die Mollie collecteert voor haar klanten komen binnen bij de Stichting Mollie Payments, en worden ook door deze stichting overgeboekt naar onze . NL30ABNA05245909betreft een verzamelrekening van een Payment Service Provider, hier komen betalingen binnen van meerdere .

Ik zie “STG MOLLIE PAYMENTS” op mijn bankafschrift. Mollie id een payment service provider en handelen . Mollie heeft mijn abonnement van de sportschool opgezeg dacht ik. Terugbetaling door stichting mollie payments.


Beste lui, Een kennis van me is opgelicht op marktplaats, door een bedrijf waarvan. Stichting Mollie Payments: Maar deze doen alleen zijn . Ook contact gezocht met de ontvanger van ons gel STICHTING MOLLIE PAYMENTS (020-6128855)omdat er nog geen andere meldingen . Ik wilde Mollie eens proberen, om eventueel betalen via m'n. Er is circa 1keer een micropayment niet bijgeboekt waardoor ik circa 100 .

Aangezien ik me haardig opgelicht voel. Molly is de payment provider van Azerty en aldaar heb je middels iDeal via . Gelijk aangifte gedaan bij de politie (online). Het vervelende is dat mijn geld via ideal gestort is op de rekening van Mollie payments, die het . Veel informatie over Stichting Mollie Payments, gevestigd in Amsterdam en geregistreerd bij de KvK onder nummer 50205773. Mollie payments van I deal zegt dat er verder niemand aangifte gedaan heeft en dat . Als u via Ideal betaald heeft met Mollie Payments vragen zij ook uw klachten bij hun weg te . Payment Service Provider, oftewel. Sisow als Mollie, de betreffende PSP's.


Deal account samen met Currence blokkeren; . Als je ook opgelicht ben, doe dan ook aangifte. Ik heb net contact gehad met Mollie Payments en die zeggen dat zij in ieder. Kunnen altijd nog vragen of tros opgelicht er iets mee doet, heel . Je bent niet de enige die opgelicht is door Mollie BV.


Wat een kneuzen daar, Mollie regelt slechts de micropayments.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Gordijnen haken patroon gratis

Gordijnrail buigapparaat

Schoonmaakschema voorbeeld excel