Autoruit ontdooien met alcohol

In onderstaande video is te zien hoe een mengeling van water (⅓) en ontsmettingsalcohol (⅔) perfect is om je autoruit te laten ontdooien. Je ruit ijsvrij maken met een oplossing van alcohol en water, of 'm de. We weten dat je 's ochtends wel meer te doen hebt, dus zijn we op zoek gegaan naar de beste tip om je autoruit snel te ontdooien.

Naarmate je rondom de auto de ruiten ijsvrij maakt, ontdooit een deel van het ijs. Er is een manier om je ruiten heel snel weer te laten ontdooien, zonder dat daar. En je hebt er maar ingrediënten voor nodig: water en ontsmettingsalcohol.


Met dit trucje ontdooit u uw voorruit in enkele seconden.

De alcohol zorgt ervoor dat het ijs op de voorruit ogenblikkelijk verdwijnt. Gelukkig is er een veel betere en snellere oplossing: vul een plantenspuit met een derde deel water en twee derde deel schoonmaakalcohol. Door de alcohol verdwijnt het ijs op de voorruit direct. Je hoeft niet te krabben of de verwarming van de auto aan te zetten.


Met tien liter doe je heel je auto. Ontdooi moeiteloos je voorruit en andere tips voor je auto bij vriesweer. De alcohol doet het ijs meteen verdwijnen.


Besproei je auto met een oplossing van alcohol en water. Spuit een dunne laag van deze oplossing op je ontdooide ruiten voor je naar bed gaat om te .

Ik heb bij mijn vorige auto een messing ijskrabber gehaald. Alcohol verdampt welliswaar (dus niet meer dan nacht?), maar. Krijg je een dikke laag ijzel bijna niet van de auto? Hier vind je handige tips om jouw auto vlot en goed te ontdooien.


Is het slecht als ik mijn autoruiten 's-morgens ontdooi met warm water? Voor mooie streeploze schone autoramen gebruik ik ruitenreiniger en. Ethylalcohol oplossing gebruiken of nog beter Isopropylalcohol.


Van de alcohol moet men zeker zijn dat die de raamrubbers en de lak niet aantast. FYI, als je water mengt met alcohol doet dat magische dingen met 't. Als mijn auto met draaiende motor ontdooit blijf ik erbij en ga ik zeker . Met die spray had ik 't zelfde effect, zolang de alcohol niet is verdampt werkt 't, maar.


Ik ontdooi het ijs op m'n achterruit trouwens altijd met de . Daardoor ontdooit het ijs langzaam. Maar pas hiermee op: het is mogelijk dat .

Reacties

Populaire posts van deze blog

Gordijnen haken patroon gratis

Gordijnrail buigapparaat

Schoonmaakschema voorbeeld excel