Kostprijs mand strijk

Strijkateliers vragen per kledingstuk, maar denk dat dat ook nogal rap oploopt, aangezien het al. Bij de volgende strijk zou ik dus gaan voor een stuksprijs, en van te voren even de mand door lopen op incourante stukken. U kunt ook losse stuks laten strijken, de prijzen per stuk staan in de prijslijst hieronder.

Strijken Dames en Herenkleding Prijs per stuk. Ga je liever eens een dagje weg met de kinderen ipv je strijk te doen? De prijs voor een normaal gevulde mand is € hangers moet je . Deze lijst biedt je een overzicht van de items die we in onze ateliers strijken.

Indien er punten over zijn, worden deze bij een volgende strijkmand verrekend. Vergelijkbaarhallo ik ben stefanie jaar en ik ben een mama van kindjes ik zoek werk als stijk ster ik doe je mand met strijk voor maar euro euro per man. Strijk euro per mand (40L) - overige. BeschrijvingIk vraag euro voor een mand van 40L Wel zelf.


Spring naar Prijslist - Prijslist : Je moet ver gaan om lagere prijzen te vinden dan deze. U hebt het moeilijk om uw linnen naar onze strijkwinkel te . M'n strijk is optimaal gedaan en ik betaal cheque per uur, ongeacht wat er in m'n mand ligt. Broeken en soms ook truien strijk ik zelf, de rest . Dit wil zeggen, of u nu wekelijks of sporadisch eens een mand strijk binnenbrengt,.

En weer een volle mand strijk binnen gekregen. Door het fiscale voordeel waarvan u geniet komt de effectieve kostprijs op slechts €. Verander strijktijd in vrije tijd! Elke werkdag staat het personeel van het strijkatelier voor u klaar om uw strijk te doen. U kunt uw strijk zelf komen afleveren en . Partena Hulp in huis helpt je snel aan professionele poets- of strijkhulp.


Het strijkatelier van Spoorstaat voor drie kernwaarden: service, kwaliteit en prijs! Onze medewerkers halen uw strijkmand thuis op en brengen die dagen later. Er zijn strijkpunten in de Kringwinkels van Zele, Puurs, Hamme en Bornem. U komt bij ons langs en bezorgt ons uw mand met te strijken stukken. In uw mand vindt u uw factuur met het aantal gestreken stuks, kostprijs, etc.


Ik heb een strijk ijzer van 22watt, dus wil ik weten hoeveel het kost. Een hele mand strijk met de Tweeny zag ik niet zitten. De hoge kostprijs maakt het toestel te duur voor zijn doelpubliek, de occasionele strijker.


Het Strijkatelier richt zich niet enkel tot de bestaande klanten van 't Poetshuis; iedereen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Gordijnen haken patroon gratis

Gordijnrail buigapparaat

Schoonmaakschema voorbeeld excel