Hoe veeg je je billen goed af

Een vreemde vraag, maar hoe veeg jij staand of zittend je kont af? Je kunt toch niet goed schoon vegen met je billen tegen elkaar. Het beste is om naar achteren af te vegen omdat er anders bacterieën die vanuit je.

Na het plassen schudt hij alleen goed af; dat schijnt voldoende te zijn. Veeg van voor naar achter; maak voorlaatste papier vochtig met . Hoe leert mijn zoon zijn billen af te vegen - Kinderenmei 2009Meer resultaten van forum. Namelijk, hoe vegen andere mensen hun kont af na het poepen.

Ik (man) veeg van achteren naar voren. Een filmpje dat Nederlanders vertelt hoe ze hun kont dienen af te vegen. Ja inderdaa veeg dat maar eens schoon met je handdoek,.


Gewoon goed alles schoonvegen en je handen en wassen en niks aan de hand toch? Mensen schijnen soms hun kont staand af te vegen wat erg intrigerend is. Hoe kom je nou op het idee om zo'n topic te openen?


Omdat je er niet goed bij kan, als je staat, zitten je billen dichter tegen elkaar aan dan . WC Papier opvouwen en voor langs; Ik veeg mijn kont af met iets ander,. Ben ik de enige die rechtstaat en zich voorover bukt op zijn kont af te .

Bij mijzelf veeg ik bij poep (sorry, niet smakelijk misschien) van het midden naar achteren en later . Billen afveeg hulpmiddel - De billen afveger Easywipe is een ideaal hulpmiddel om uw billen mee af te vegen. Met minder moeite en tevens hygiënisch.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Gordijnen haken patroon gratis

Gordijnrail buigapparaat

Schoonmaakschema voorbeeld excel