Vitrage wassen met haakjes

Gordijnen wassen zonder de haakjes eruit te halen! Vouw het gordijn op met de haakjes tegen elkaar aan, een pantykousje eromheen knopen en de kous over . Nu wil ik dus gordijn wassen maar met haakjes (ze zijn van plastic).

Ik heb gehoord dat dat kan maar dat je ze dan in een waszak of sloop . Kunnen gordijnen met haakjes en al in de wasmachine? Je gordijnen wassen en onderhouden, lees hier alle tips. Veel vitrages en inbetweens zijn gemaakt van polyester, deze stoffen kunnen.

Als je ingenaaide haken hebt ontbreekt meestal alleen het losse haakje dat op de strip geklikt wordt. Hoe kunt u het beste uw gordijnen en vitrages wassen? Verwijder altijd voor het wassen alle haakjes, loodjes, trekstangen en andere metalen voorwerpen.


Zitten er haakjes in gordijnen, dan hoef je deze er niet per se uit te halen. Het is wel verstandig om de haakjes in elkaar te haken of om je gordijn te wassen in . Gordijnen wassen staat waarschijnlijk niet hoog op je huishoudelijke verlanglijst, maar met deze simpele stappen wordt gordijnen wassen . Ik wil mn vitrage in de wasmachine doen, maar er zitten van die plastic haakjes aan die er niet uit gaan (heb ze zo gekregen vanuit de winkel). Hoe kan ik vitrages wassen met de wasmachine?


Vooral niet te lang centrifugeren en nat ophangen.

Als er nog haakjes inzitten,doe daar dan een oude . Ik dacht ze te wassen op koud of graden met een vloeibaar wit-wasmiddel zodat ze mooi wit. Moeten de (plastic) haakjes eraf of niet? Heeft iemand een idee hoe ik zo veilig mogelijk mijn gordijnen uit kan wassen?


Het zogehete in betweens, en ze hebben kunststof haakjes die.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Gordijnen haken patroon gratis

Gordijnrail buigapparaat

Schoonmaakschema voorbeeld excel