Laminaat schoonmaken met wasverzachter

Ik gooi een handdoek in een emmer met water en daarin wasverzachter. En pak dan de trekker (dweilstok geval ding) en doe die handdoek ff . Ik word kierewiet vd vlekken en strepen - Overigfeb 2016Laminaatvloer dweilen - Thuisnov 2009schoonmaakazijn?

Thuisdec 2008laminaat schoonmaken - Thuismei 2008Meer resultaten van forum. Alleen, als ik daarmee m'n laminaat schoonmaak heb ik problemen:. Ik heb weleens gehoord dat wasverzachter ipv schoonmaakspul . Laminaat maak je zuiver met schoonmaak azijn flinke scheut in het water en.

Doe een beetje wasverzachter bij uw dweilwater en geen strepen meer. Doordat laminaat niet poreus is neemt het geen vuil op en hecht vuil bijna. Je bent hier: TipsSchoonmaken poetsenLaminaat dweilen. Wasverzachter kan men daadwerkelijk als ontstoppingsmiddel gebruiken.


Ook deuren schitteren weer als vanouds wanneer ze met wasverzachter schoongemaakt worden. PVC- en laminaatvloeren blinken opnieuw. Ik dweil 1x per week met pledge laminaat reiniger.


Koud water plus een beetje wasverzachter! Wie weet hoe ik mijn laminaten vloertje mooi glanzend kan dweilen en laten.

Laminaat en zelfs vloeren van PVC krijgen hun oude look terug met. Zelfs keramiek schoonmaken is voor wasverzachter geen probleem, het . Wasverzachter blijkt namelijk echt een geweldig schoonmaakmiddel te zijn die. Vloeren van PVC en laminaat krijgen hun oude look terug met wasverzachter. Tips - Marokko Community - MAROKKO. Viltstift vlekken in laminaat zijn te verwijderen door met een.


Een vloer schoonmaken met een vochtige doek is soms een lastige zaak. Gebruik vooral géén (schoonmaak)azijn, wasverzachter, afwasmiddel of soda op laminaat. Het gebruik van deze onderhoudsmiddelen heeft invloed op het . Daar dweil ik altijd met wasverzachter. Boven dweilen we echt heel weinig omdat dat laminaat weinig water mag hebben. En dweilen met wasverzachter wist ik ook niet.


De magnetron schoonmaken door een bakje azijn zo'n minuten te verwarmen op de hoogste stand en vervolgens een kwartier te laten. Gebruik schoonmaakazijn als wasverzachter. Lees dan dit artikel: keramische tegels schoonmaken doe je zo over.


Keramische tegels schoonmaken begint bij het verwijderen van de. De fout die ik in het begin heb gemaakt is het wassen van de vloerdoeken met wasverzachter.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Gordijnen haken patroon gratis

Gordijnrail buigapparaat

Schoonmaakschema voorbeeld excel