Mini loco sjabloon

Enige tijd geleden vroeg iemand me naar sjablonen om zelf mini loco's te kunnen maken. Ik vergat echter steeds zo een doosje mee naar huis .

Mini loco is een educatief materiaal waarbij leerlingen zichzelf kunnen controleren. Ik heb enkele spelkaarten gemaakt die gebruikt kunnen worden met de mini loco. Heb jij het sjabloon van jouw locokaarten staan? Afgelopen week vond ik een website met vijftien sjablonen om zelf MiniLoco-kaarten te maken. Gelijk uitgeprobeerd en dit is de eerste kaart die ik . Mini Loco kaarten om zelf uit te printen in PDF formaat.


Toegevoegd door Henk Reuling - Interactieve oefeningen. Als we kijken naar de eerste plaat (schaduw) dan staat bij cijfer pompom verkleed als een piraat. Nu moet de leerling het blokje met het cijfer . Mini Loco bestel je direct en voordelig bij Minilocoboekjes. Bent u op zoek naar Maxi Loco Spelling?


Multifunctionele lineaal van cm lang met sjablonen voor letters en.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Gordijnen haken patroon gratis

Gordijnrail buigapparaat

Schoonmaakschema voorbeeld excel