Tweedehands meubels amsterdam loods

Amsterdam staat bomvol met vintage en tweedehands winkels, zoveel dat. Je vind hier echt van alles; meubels, vazen en industriële lampen, maar ook. Ook dit is een grote loods met veel mooie en karakteristieke spullen.

Een naar zeggen onontdekt plekje van Amsterdam. Neef Louis verkoopt voornamelijk design vintage en industriële meubels. Van Dijk en Ko, groothandel en kleinhandel in antiek en zo.


Laat je inspireren en kom langs in onze woonwarenhuizen in Amersfoort, Zaandam en Sliedrecht of bestel veilig en snel online.

Het leven van Jeroen is eigenlijk een grote ontdekkingsreis. Op zoek naar de meest unieke, fraaie meubels, lampen en bijzonderheden. De Fabricage is inmiddels uit gegroeid tot een mooie volle loods van. Iemand (ik weet niet meer wie) zei dat er in Amsterdam Noord een loods is met veel tweedehands meubels, ook wel retro en design. Hoewel ik in Amsterdam nog niet echt een fijne heb gevonden, ga ik als ik bij mijn.


Bij ons vindt u buisframe stoelen en fauteuils. Retro vintage design, lampen, banken, krukken, tweedehands en industriële meubels!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Gordijnen haken patroon gratis

Gordijnrail buigapparaat

Schoonmaakschema voorbeeld excel