Cd schoonmaken met water

Was de cd met lauw water en een beetje handzeep of afwasmiddel. Als je krassen op je cd hebt kun je het beste schoonmaken met een schoon droog doekje . Nu heb ik wel een schoonmaakdoekje met CD vloeistof, maar deze.

Ik maak ze schoon met water en wat afwasmiddel en wrijf ze schoon met . De makkelijkste en goedkoopste manier is onder de kraan afspoelen (koud water) en afdrogen met een schone theedoek, deze wel van binnen naar buiten . Methoden:Zeep en water methodeSchoonmaakalcohol methode. Wees hier voorzichtig mee- je kunt krasjes op een cd maken bij het weghalen van stof.

Als een CD heel erg vies is, wil ik hem nog wel eens onder de kraan. Beetje water, beetje handzeep en een stukje toiletpapier werkt prima. Als je maar een zacht doekje gebruikt. Hoe repareer ik een cd - Leer. Laat warm water over de cd stromen; Probeer na het schoonmaken te kijken of . Wanneer je cd of dvd overslaat door krasjes is dit een manier om het op te lossen.


Klink misschien raar, maar met een beetje Dreft, lauw water en een zachte doek krijg je vuil en vet hetbest van je dvd af. Het schoonmaken van de schijf is dus altijd je eerste zet.

Laat warm water over de cd stromen 4. Probeer na het schoonmaken te kijken of de cd het weer doet. Wanneer hij het niet doet, probeer de . Ik heb cola gemorst op mijn Apple-toetsenbord. Hoe kan ik dit het beste schoonmaken?


Over het schoonmaken van toeren platen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Gordijnen haken patroon gratis

Gordijnrail buigapparaat

Schoonmaakschema voorbeeld excel