Forte injectiereiniger

Forté Fuel System Cleaner reinigt in het brandstofsysteem op de plaatsen waar de benzine vloeibaar is, dus tot en met de injectoren. Iemand ervaring met de injectiereiniger van Forte? Lees op diverse andere forums dat het een zeer goed reinigend effect heeft en zodoende .

Ik heb me gisteren bij de dealer een flesje Forté Fuel System Cleaner gehaald om e. Welke injector cleaner is het best voor. Motor aandrijving: geen vermogen en veel grijze. Motor aandrijving: diesel injector cleaner, welk.

Injector Cleaner Ja, Nee, Waarom, Welke? Op internet heb ik een beetje gezocht en kwam voornamelijk de namen Wynn's, Bardhal en Forte tegen. Welke is volgens jou de beste of is het . Forté Fuel System Cleaner is een speciaal samengestelde formule die zorgt voor een complete reiniging van het gehele brandstofsysteem van benzinemotoren. Forté Fuel System Cleaner is een complex mengsel van speciaal geselecteerde oplosmiddelen in combinatie met oppervlakteactieve stoffen en bindmiddelen . Forté brandstoftoevoegingen voor diverse toepassingen Kijk snel naar de mogelijkheden.


Forté is ook niet fantastisch, ga eerder voor STP (bij de Praxis te Wynn's (injectiereiniger) gebruik ik wel eens, soms helpt het wel eens bij . Ik heb wat zitten lezen over injectiereinigers. De zweert bij justice brothers (jb) de ander bij forte.

Injectiereinigers zijn niet schadelijke voor je injectiesysteem of.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Gordijnen haken patroon gratis

Gordijnrail buigapparaat

Schoonmaakschema voorbeeld excel