Nagellakremover etos

Deze Etos Nagellak Remover zonder aceton is speciaal geschikt om nagellak van broze nagels te verwijderen. Door toevoeging van lanoline en glycerine is de . Deze nagellakremover verwijdert snel en efficient alle soorten nagelak.

Met de spons in het potje kun je zonder watjes te gebruiken, makkelijk nagellak . De Etos Nagellak Remover met Spons (aaargh… die naam!) kost €99. In tegenstelling tot veel andere vergelijkbare producten zit deze in een . Toen ik bij de Etos was en wilde afrekenen, stonden bij de kassa rode potjes: Etos nagellak remover met spons.

Ongeopende nagellak heeft een houdbaarheid van ongeveer een jaar. Nagellakremover daarentegen is 'onsterfelijk'. Etos nagellak remover Nagellakremovers: er zijn verschillende varianten op de markt en sommigen werken wel, en anderen helaas niet.


Omdat mijn nagels altijd zo slap worden van nagellakremover met aceton, besloot ik er eens een zónder te proberen. De nagellakremover van de Etos is als beste uit de consumententest van het televisieprogramma Kassa gekomen. Bevochtig een katoenen watje met de Kruidvat Nagellakremover. Leg het watje enkele seconden op je nagel en veeg vervolgens in één beweging de nagellak . Nadat ik mijn nagellak remover met spons van de Kruidvat volledig had opgemaakt en inmiddels de spons had versleten, besloot ik de Etos nagellak remover .

Reacties

Populaire posts van deze blog

Gordijnen haken patroon gratis

Gordijnrail buigapparaat

Schoonmaakschema voorbeeld excel