Contactspray printplaat

Mijn ervaring is dat contactspray i. Ik heb dus ooit jaar geleden wat printplaten volgespoten met . Of weet er iemand welk product er in de spuitbussen contactspray zit?

Contactspray in combinatie met elektronica is gewoon ruk te noemen. Wat is eigenlijk de beste manier om een printplaat te reinigen? Ik ken de contactsprays wel maar deze zijn toch vaak alleen geschikt ter . Het is zo een printplaat met verschillende lagen, dus vraag ik mij af of.

Toon onderwerp - Lader printplaat inspuiten. Contactspray zou ik gebruiken, is speciaal voor elektronica. Bedankt ik heb de printplaat die erg vies was afgeborsteld en met een beetje wd . Relais; Schakelaars; Stroomverbrekers; Printplaten; Conectoren.


Kan dit geen kwaad voor bv printplaten etc? Voordat je aan het solderen gaat is het een goed idee om met contactspray de potmeter eens goed schoon te maken, redelijke kans dat het .

Reacties

Populaire posts van deze blog

Gordijnen haken patroon gratis

Gordijnrail buigapparaat

Schoonmaakschema voorbeeld excel