Commandant 4 gamma

Valma commandant cleaner 5ml, alles voor je klus om je huis tuin te verfraaien vind je bij KARWEI. Vooral bekend vanwege de groene Commandant maar ook de andere Commandant produkten hebben hun sporen reeds verdiend. Mijn zoon had voor mij mijn Toyota Prius gepoetst met commandant (zonder mijn weten) enkele dagen later zat heel de auto vol met lichte .

Met een poetsmachine (voor weinig bij de Gamma) en wat commandant moet je een eind kunnen komen. Niet té hard drukken, want dan ga . Commandant is uit mijn hoofd voor oude sterk verweerde lak. Commandant en kunje gewoon kopen bij Praxis, Gamma, Karwei of auto.

Nu wil ik de verweerde lak van de polo wat gaan polijsten maar kan je als polijstmiddel Commandant gebruiken (want die heb ik nog liggen).

Hallo Mariek, Koop commandant bij een gegoede automaterialen zaak. Afgelopen weekend een stervende zwaan, . Op advies van een kennis heb ik bij de Gamma (deze was tot 2uur open) een groen potje Commandant gehaald + microvezel doekjes. Ik gebruikt nu ook commandant nr 4. Ik heb zelf een gele starlet en deze heb ik nu gedeeltelijk met een poetsmachine (gamma) gedaan.


Met Commandant Super Wax geef je je auto; boot of caravan langdurige glans en een. Ik denk dat prijs kwaliteit verhouding van dit product erg goed is. Hoe gevaarlijk voor de lak is het lokaal poetsen met Commandant 4? Nog even bij praxis en gamma langsgeweest, enige dat ze daar . Commandant Cleaner is het topprodukt uit de produktlijn.


Het geeft doffe lak een nieuwe glans. Ik heb ruwa jachtlak van de gamma gebruikt.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Gordijnen haken patroon gratis

Gordijnrail buigapparaat

Schoonmaakschema voorbeeld excel