Toets leren in 1 dag

Ik moet dus vaak in dag een toets leren. Ik weet dat dat niet goed is, maar hoe kan ik het best die 1e dag besteden? Dit is niet de meest ideale oplossing om je toets voor te bereiden.

Als je meer tijd beschikbaar hebt, maak daar dan gebruik van. Ik ging liever voor de grote toets van aardrijkskunde. Na dag leren ben je gemiddeld vergeten.


Ik lees de dag voor de toets alles keer doen, zet de belangrijkste punten in mijn grafische rekenmachine bij de betavakken.

Leren voor de toetsweekberichtennov 2014Hoeveel dagen leren jullie altijd van te voren? Proefwerkweekberichtenjan 2004Meer resultaten van forum. Tips om snel een proefwerk of tentamen te leren - De moderne. Hoe kun je snel een toets of tentamen leren als je eigenlijk geen tijd hebt?


Vind hier tips en een handige methode om snel een boek te leren. Reden genoeg om spontaan te vergeten dat je ook nog moet leren voor je. Ik moet hoofdstukken van Ak in dag gaan leren hihi.


Altijd als ik een toets moest leren en ik leerde twee of dag van te voren en maar uurtje per dag dan onthoudde ik het meteen. Begin een week van tevoren en leer elke dag stuk.

Soms loop het leren toch niet helemaal lekker en kom je in een dipje. Concentreer je tijdens de toets goed op de vragen en laat je niet afleiden door geluidjes in de . ForumSchool en StudieHoe leren toetsweek.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Gordijnen haken patroon gratis

Gordijnrail buigapparaat

Schoonmaakschema voorbeeld excel